إجمالي مرات مشاهدة الصفحة

الاثنين، أبريل 18

مكالمه بخيالي 6

الو هاني
ياهلاياهلا تومانورت خطوطي

خطوطك ولارسوماتك
ههههههههههههههاي دمك خفيف
كنت ارضع موية غريب
هههههههههههه اترك عجوزه لحقتي عليها
دب ماني عجوزه
يؤ اناالعجوز لاتزعلي
معقول ازعل منك
لي لا
ماازعل من قلبي
له له مااقدر علدلع ياعمر عمري
حمرت الله يسامحك
طماطم وانا ماادري
هاهاها
اشبك قلبتي دراكولا
اهجد لااجي اعضك
مااهون عليكي
لاتهون ولواني مصاصة دماء كان شربت دمك
ولي ياقلبي كده تموتيني
لايااهبل عشان ماتموت وتعيش طول عمرك معايه
يو لالاماابغا
لي بس
لاتعضيني ولااعضك
اها يعني ماتبغا تعيش معايه
من جد يبغالك عض
اجل ايش
لاايش ولابريال عيش
تصدق جيعانه
وه ياقلبي قولي ايش تبغي
اجل ادلع عليك
خدي راحتك
ابغا ماشروم من شامي
اها
وعصير كوكتيل
ياقديمه
وايش كمان
مااجبلك معسل فروتي فرنسي
هههههههههاي عشان امي تجرني من شعري
تستاهلي
وليش اصلا حقولها هاني علمني
ياكدابه اذا انا مبطلو بعد ضعف قلبي
سلامتك ياعمري
وه بث عليكي
احبك
حبيبي
احبك
قلبي
احبك
وه نفسي ضاق(من جد ترى ضاق)
خلاص اسيبك ريح بالك
وكمل مع نفسك مكالماتك
وتوته توته خلصت الحدوته حلوه ولا ملتوته

ليست هناك تعليقات: